top of page

הַשִּׁזְרָה מציעה לך חֲבֵרוּת, וזו ההזדמנות שלך להשפיע


מאת: טל טאובר גוטסדינר

 

לאחר 6 חודשי פעילות, עכשיו אתן מוזמנות להצטרף באופן רשמי כחברות בשזרה על ידי רכישת חֲבֵרוּת שנתית. החֲבֵרוּת תקנה לכן הזדמנויות והטבות ייחודיות רק לכן, ותהווה תמיכה במטרה החברתית שלנו לקידום נשים בתחום היין.


מה החֲבֵרוּת מקנה?

  • הרשמה מוקדמת ומחיר מוזל לאירועי השזרה; סדנאות וטעימות להעמקה מקצועית בתכני יין, כנסים ומפגשים מקצועיים לפיתוח עסקי ואישי, מפגשי נטוורקינג ועוד. החברות הרשומות של השזרה יקבלו עדכון ראשוני על המפגשים, ככה שלא תפספסו את מועד ההרשמה גם כשמספר המקומות מצומצם. לתמונות מאירועים קודמים.

  • לחברות השזרה תהיה הזדמנות להגיש מועמדות לתכנית מנטורינג ייחודית לנשים בתחום היין. נשות המקצוע המנוסות יחלקו את הידע שלהן עם נשים מהקהילה בהתאם לצרכים המקצועיים שלהן.

  • ניוזלטר עם תכנים על תרבות יין ועשייה נשית בעולם היין.

  • פרופיל מקצועי באתר השזרה שבו תוכלו להשתמש כמו כרטיס ביקור דיגיטלי. מוזמנת לראות כאן דוגמה.

  • מחירים מיוחדים בחלל העבודה לנשים מקצועניות "פנתרה" בהשכרת חדרי ישיבות וחללי עבודה.


ומעל הכל - זאת הדרך שלכן להגיד שאתן חלק, שאתן מאמינות בכוח של הקהילה הזאת לעשות דברים גדולים ושאתן מוכנות לשלם כדי לקדם את המטרות שלה.

מה התשלום הזה יקדם?

את אותם מיזמים שמקדמים עשייה נשית בתחום היין. כלומר זה כסף שחוזר לקהילה לפיתוח כלים מקצועיים, יצירת נטוורקינג משמעותי בין חברות הקהילה, הזדמנויות לפיתוח עסקי ואישי.


בנוסף, הוא ישלם את הזמן של העוסקות במלאכה. בכל סמול טוק שלי בחודשים האחרונים כולם שואלים אותי: זה לא מלא עבודה? אז כן, זה מלא עבודה. שלי ושל עוד נשים. אנחנו עובדות קשה מאוד כדי לגרום לדברים לקרות, ואנחנו מתכוונות להתפרנס מזה ולא הולכות להיות מובכות מלדבר על כסף כמו שמצפים לעתים קרובות מנשים.


אז קצת מאחורי הקלעים, אשתף שאורטל סבטלנה בקר משקיעה שעות רבות בהקמה והניהול של אתר השזרה כדי שישמיע את קולן המקצועי של רבות מהנשים בקהילה. היא עובדת קשה כדי שהאתר יראה מקצועי ושידבר את השפה שלנו החוצה, כי כדי לייצר שינוי צריך לדעת לדבר עם העולם. היא גם דאגה לפלטפורמת תשלום, למערכת ניהול מידע, להרשמה לניוזלטר ועוד כמות משימות שאנשים ממוצעים עושים בשנה. שירה לבל, שהאמינה ברעיון של השזרה מהרגע הראשון, הצטרפה לצוות שלנו ועובדת במלוא המרץ כדי שההצטרפות שלכן כחברות תהיה נעימה, קלה וברורה. ואני - פיניתי 90% מהמשאבים שלי לשזרה. לפני כמה חודשים קיבלתי את ההחלטה לעזוב את עבודתי בבית הספר ליין wset. זו הייתה החלטה לא פשוטה לעזוב מקום שאני כל כך מחוברת אליו בשביל משהו שעדיין לא היה ממש קיים. אבל כבר אז ידעתי שאני מתכוונת להשקיע בשזרה את רב המאמצים שלי, ושכדי שהיא תראה כמו שאני רוצה שהיא תראה - אני צריכה לפנות את הזמן שלי עבורה. אז בחוסר ודאות גדול מאוד, עזבתי והתחלתי לבנות את היסודות של הקהילה שלנו בתקווה שאצליח גם להתפרנס מקידום המטרות המשותפות שלנו, וכך גם נשים אחרות.


נשים רבות תורמות מזמנן בהתנדבות לשזרה – מרצות בסדנאות, מנהלות את קבוצת הפייסבוק, מפיקות אירועים ועוד, וזה בסדר גמור שעסק חברתי ייתמך גם על ידי מתנדבות. אבל כשנשים משקיעות זמן רב לאורך תקופה ממושכת, יהיה נכון יותר שהן יקבלו תשלום ראוי על עבודתן המקצועית, ולשם השזרה חותרת להגיע. הזמן של כל הנשים האלה שווה כסף, ואם אנחנו רוצות שהן ימשיכו לעשות את העבודה המעולה שהן עושות - עכשיו זה הזמן להשקיע.


השאיפה שלי היא שכמה שיותר ספקיות של הקהילה - יהיו מהקהילה. השאיפה שלי היא שנוכל לשלם בעצמנו לעצמנו כדי לקדם את המטרות שלנו. זה גם מתחבר לסיבה שבחרתי להיות עסק חברתי. בניגוד לעמותה שמתקיימת מתרומות, אנחנו מייצרות בעצמנו את ערוצי ההכנסה – דרך תשלום חברות שנתי ודרך ערוצי הכנסה חיצוניים שהפעילות שלנו מייצרת.


למה חשוב שתצטרפו?

1.עבור עצמכן והפיתוח המקצועי שלכן.

2.עבור הקהילה והגברת הנוכחות של נשים בתחום היין.

לכל אחת תכנים אחרים מהתכנים השנתיים יהיו רלוונטיים. לנשות המקצוע אולי יהיו יותר רלוונטיות סדנאות לפיתוח מקצועי, ולחובבות היין יהיו רלוונטיות טעימות מסוימות או הנחה על מקרר יין. חלקכן יממשו יותר הטבות מאחרות, אבל כולכן באופן שווה יכולות לתמוך, להשקיע בקהילה, להשקיע בעסק.


ההצטרפות היא הדרך שלכן לומר שחשוב לכן לקדם את הקהילה הנשית המקצועית שלנו, ולקדם תרבות יין נשית, ושעבור המטרות האלה אתן מוכנות לשלם שקל על כל יום. זה המחיר – 365 ₪.


איך ומתי מצטרפות?

ההרשמה לחברות השנתית תתבצע רק פעמיים במהלך השנה.

תקופת ההרשמה הראשונה מתחילה עכשיו ותסתיים ב-31 באוקטובר.

ההזדמנות הבאה לאחר מכן תהיה רק בינואר 2022.


תודה לכל אחת שבוחרת להיות חלק מהקהילה, מתרגשת לצאת אתכן לדרך המשותפת הזאת!



 

טל טאובר גוטסדינר, מייסדת ומנהלת קהילת הַשִּׁזְרָה.

לחשבון האינסטגרם הפרטי של טל - לחצו כאן.

bottom of page